Tuesday 1 March 2016


PAKEJ SEOUL NAMI - JEJU 7 HARI - 6 MALAM  

Pakej yang di tawarkan dengan harga bermula RM 4199 yang diberi oleh pihak kami semestinya berpatutan dan mampu milik(full package) . pakej tersebut termasuk tiket penerbangan dari kuala lumpur - incheon - kuala lumpur , cukai lapangan terbang , penginapan hotel antara 3-4 bintang beserta sarapan lawatan & makan seperti dalam aturcara. pengankutan dan juga khidmat pemandu pelancong.


Pulau Jeju merupakan sebuah pulau yang terletak di Negara korea Selatan. Pulau ini terletak di antara tiga kawasan perairan iaitu laut kuning (laut barat) di barat, laut China Timur di selatan dan selat korea di timur.. kerana ia berada di Tengah-Tengah kawasan itu, maka pertikaian kadang-kala juga berlaku dalam kalangan Negara berjiran korea selatan iaitu Jepun dan Republik Rakyat China sama ada dari segi ekonomi mahupun politik.

Peserta akan melawati untuk dua tempat, di Jeju dahulu kemudian ke Nami tetapi ia bergantung kepada jadual tetap yang akan di berikan kepada peserta. untuk lawatan ini ai nya menyeronok kan kerana banyak tempat yang peserta akan lawati, Antara tempat-tempatnya ialah - Seongsan Sunrise Peak,Seopjikoji,Seoungeup,folk village,Waterfall Cheonjiyeon ,Muzium Teddy Bear,& Ghost Road -Nam-i Island, Taman Tema Everland, dll.


HARI PERTAMA - Makan Tenggahri - Makan Malam

Tiba di lapangan terbang Antarabangsa Incheon dan peserta akan bertemu dengan pemandu pelancong ketika di sana. Pemindahan ke Seoul dan lawatan ke masjid dalam jalan Itaewon.seterusnya pindahan ke Lapangan Terbang Gimpo dalam negeri dan terbang ke Lapangan Terbang Jeju, setengah hari melawat Pulau Jeju(Dragon Head Rock) dan daftar masuk hotel di  Pulau Jeju.

HARI KEDUA - Sarapan Pagi - Makan Tenggahari - Makan Malam

Sepanjang hari melawat Pulau Jeju (Seongsan Sunrise Peak,Seopjikojo,Seonggeup Folk Village,Cheonjiyeon Waterfall,Muzium Teddy Bear, dan Ghost Road).

HARI KETIGA - Sarapan Pagi - Makan Tenggahari - Makan Malam

Pemindahan ke Lapangan Terbang Jeju  dan terbang ke Lapangan Terbang Gimpo dalam negeri.memindahkan peserta ke Incheon & Seasonal fruit farm. Diy Kimchi Making Experience. Pindahan ke Yangpyeong & Taking a rail bike. seterusnya ke Nam-i Island & lawatan untuk Nam-i Island.
Daftar masuk dalam pusat peranginan.

HARI KEEMPAT – Sarapan Pagi – Makan Tenggahari – Makan Malam

Bermula ke Mt. Sorak & Melancong di Mt .Sorak (Sinhueng Temple & kwunkeum
Castle by Cable Car) . Daftar masuk di pusat peranginan Mt.Sorak.

HARI KELIMA – Sarapan Pagi – Makan tenggahari – Makan Malam

Pemindahan ke Suwon Everland taman tema dengan tiket percuma . seterusnya ke Seoul & membeli – belah di daerah Dongdaemun & pasar Namdaemun. Daftar masuk dalam hotel di Seoul .


HARI KEENAM  -  Sarapan Pagi – Makan Tenggahari – Makan Malam

Melawat Bandar Seoul ( Daerah Gyeongbok/Muzium Nasiona Foklore & Rumah Biru) . Membeli-belah (Ginseng-Amethyst-Hoganbo & WS Comestic) . Membeli – belah di jalan Myung-dong.


HARI KETUJUH – Sarapan Pagi

Membeli-belah di Sincheon Fashion Street. Peserta berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon untuk bertolak Pulang.













No comments:

Post a Comment