Tuesday 1 March 2016


PAKEJ BACKPAX KOREA 5 HARI – 4 MALAM

Pakej yang kami tawarkan adalah pakej penuh dengan harga bermula RM 2699 seorang, tetapi bergantung pada harga tiket penerbangan semasa. Pakej ini memiliki kelainan di mana ia merupakan pakej yang bergerak secara persendirian dalam minimum 4 orang dan keatas beserta pembawa pelancong dengan hanya menaiki kenderaan awam. Peserta akan di tempatkan di rumah tetamu dan makan dalam dalam kotak makanan, juga peserta akan membawa beg sepanjang lawatan berlansung.

HARI PERTAMA – Makanan kotak Tengghari & Makan Malam (Rumah Tetamu)

Tiba di Lapangan terbang Incheon, peserta akan bertemu pembawa pelancong ketika sampai di sana. Dafta masuk ke dalam Rumah tetamu, seterusnya melawat Bandar (Rumah Biru- Tempat Gyeongbokgung-Muzium Nasional Cerita Rakyat-Dataran Gwanghwamun-Anak sungai Cheonggyecheon-Pejabat utama Pelancongan Korea-Berjalan sekeliling Myeondong) Kembali ke rumah tetamu.


HARI KEDUA  – Sarapan Pagi – Makan Tenggahari – Makan Malam =
(Bermula Pada 8:30 Pagi)

Lawat taman tema Everland (Sepanjang hari – 1.5 Jam dari seoul) anggaran sampai dekat 10 pagi atau kembali dalam sekitar 4:30 ke Itaewon- Melawat masjid sentral seoul.

HARI KETIGA  - Sarapan Pagi – Makan Tenggahari – Makan Malam =
(Bermula Pada 8:30 Pagi)

Lawati Pulau nam-i (Lokasi membuat filem sonata musim salji) – Makan tenggahari di Nam-i – Taman Jade (Pilihan petiti perancis) .Kembali ke seoul melalui gerabak kereta api – Lawat sungai Bangpo Hangang (Jambantan pancutan cahaya pelangi dalam bangpo).

HARI KEEMPAT – Sarapan Pagi – Makan Tenggahari – Makan Malam =
(Bermula Pada 9:00 pagi)

Melawat Pejabat Pelancongan Myeondong – Memakai Hangbok – Lawat Kampung Namsangol Hanok ( Rumah Tradisi Korea) – ke Menara Namsan yang kini panggilan barunya iaitu Menara N – Seoul – Membeli – belah di Pasar Raya Namdaemon – Lawat Pusat Kosmetic.

HARI KELIMA – Sarapan pagi

Aktivit bebas – peserta akan didaftar keluar – Di hantar ke Lapangan Terbang Incheon dan Selamat tiba di halaman rumah anda !



Taman Tema Everland

Pemakaian Tradisi Korea (Hangbok)


anda boleh menghubungi kami di talian :-

03 - 55234498 - DATARAN OTOMOBILE
03 - 55244498 - ANGERIK MALL 
07 - 4530953  - JOHOR


FACEBOOK : Kembara Sufi Travel & Tours Sdn Bhd 
WEBSITE     : www.kembarasufi.com
INSTA         : kembarasufitravelandto





No comments:

Post a Comment