Wednesday 2 March 2016

Pakej Pulau Tioman 3 hari 2 malam

Assalamualaikum....

Pakej Pulau Tioman 3 hari 2 malam ini patut di cuba oleh semua orang terutama pencinta dan peminat hidupan akuatik dan untuk orang yang cintakan keindahan ciptaan Allah. Sesungguhnya ciptaan Allah itu sungguh sempurna tanpa cacat cela.

PULAU TIOMAN
Pulau Tioman terletak di antara sempadan Pahang dan Johor iaitu di Mersing. Pulau Tioman sememangnya terkenal dengan kejernihan airnya. Disini sangat sesuai untuk aktiviti air seperti scuba, diving dan snorkeling.

Setelah tiba di Pulau Tioman, confirm anda akan merasa taksub dan kagum dengan kecantikan Pulau Tioman. Pasti anda akan berasa puas hati kerana memilih pulau ini sebagai destinasi percutian. Pulau Tioman sesuai untuk aktiviti family day, students, group mahupun honeymoon.

Special untuk honeymoon..tambahan untuk pakej honeymoon menyediakan candle light dinner, tropical fruit basket, cake honeymoon, picnic lunch, private snorkeling and bbq dinner. HONEYMOON sahaja ye... Pakej nie sangat sesuai untuk honeymoon,,sumua sudah di uruskan, anda tinggal tempah sahaja.

Anda boleh memilih Kembara Sufi sebagai agent untuk menguruskan percutian anda ke sini. Mengenai harga pakej pula RM 485 untuk seorang dewasa dan RM 350 untuk seorang kanak-kanak. Antara perkara yang termasuk dalam pakej kami ialah :

- Penginapan
- Makan
- Snorkeling
- Tiket feri

Pakej kami tidak termasuk :
- equipment untuk snorkeling
- marine park

Tetapi anda jangan risau tentang equipment untuk snorkeling kerana di sana anda boleh menyewa daripada alatan tersebut dan harga sewa peralatan adalah berpatutan.

Saya sertakan beberapa gambar di Pulau Tioman :





Jika anda berminat pakej Pulau Tioman 3 hari 2 malam, hubungi kami segera untuk menempah..
03-55234498 - Dataran Otomobil
03-24444498 - Anggerik Mall
07- 4530953 - Johor
013-2000463 - Whats App

No comments:

Post a Comment