Tuesday 1 March 2016



PAKEJ KE KOREA + VIETNAM 7 HARI 5 MALAM

Pakej ini menawarkan perkhidmatannya selama 5 hari di Seoul manakala 2 hari di Vietnam dengan harga bermula RM 3599.  Lokasinya akan berpecah dan berakhir lawatannya di antara Seoul atau Vietnam. Antara tempat- tempat yang di lawati iaitu Muzium Tedyy Bear,Pulau nam-i,Everland Taman Tema atau Lotte World, Membeli belah di Pasaraya Saigon dan dll.


HARI PERTAMA

Berjumpa dalam KLIA sekitar 4:00/5:00 petang , perjumpaan perlu 3 Jam awal sebelum waktu bertolak. Peserta akan turun di Saigon ( Maklumat akan di beritahu kemudian) ( Makan dalam penerbangan- Makan Malam Halal).

HARI KEDUA

Lawatan bermula di ladang Buah Seasonal seterusnya Aktiviti Pengalaman Membuat kimchi, pemakaian baju Tradisi korea bertolak ke Gunung Sorak meninjau pemandangan  dan melancong di Gunung Sorak, Kuil sinheung. Dan daftar masuk dalam hotel di Gunung Sorak.

HARI KETIGA – Sarapan Pagi – Makan Tenggahari – Makan Malam

Lawatan ke Muzium Teddy Bear selepas itu, ke Pulau nam-i dan akhir sekali, rel basikal dan daftar masuk ke pusat peranginan. 

HARI KEEMPAT – Sarapan pagi – Makan tenggahari – Makan Malam

Menuju ke Taman Tema Everland! Atau Lotte World seterusnya ke Pasaraya Dongdaemon dan daftar masuk hotel di Seoul.


HARI KELIMA – Sarapan Pagi – Makan Tenggahari – Makan Malam

Lawat Bandar Seoul ( Tempat Gyeongbok,Muzium Nasional Cerita Rakyat,Rumah Biru,Pusat Ginseng,Amethyst,Pusat Kosmetic dan Lawatan Masjid Itaewon.


HARI KEENAM

Bertolak dari Lapangan Terbang Incheon (Turun di Saigon) Membeli- belah di Saigon bahagian 1 dan (Sarapan pagi dalam Penerbangan – Makanan halal)


HARI KETUJUH

Melancong sambil Membeli-belah di Saigon bahagian 2 (sarapan,makan dalam penerbangan – Tenggahari) Bertolak ke Lapangan Terbang Saigon dan Selamat Pulang !


Lapangan Terbang Antarabangsa (Incheon)

Pusat membeli - belah (Saigon -Vietnam)



Anda boleh menghubungi kami di talian :-

03 - 55234498 - DATARAN OTOMOBILE
03 - 55244498 - ANGERIK MALL 
07 - 4530953  - JOHOR


FACEBOOK : Kembara Sufi Travel & Tours Sdn Bhd 
WEBSITE     : www.kembarasufi.com
INSTA         : kembarasufitravelandto


Kembara Sufi Travel & Tours Sdn Bhd 




No comments:

Post a Comment