Monday 29 February 2016

PAKEJ PERCUTIAN KE SEOUL NAMI, KOREA


Menawarkan pakej percutian ke seoul - nami, diantara tempat yang di lawati - Nam-i Island,Everland theme park,Itaewon mosque,Teddy bear farm,Strawberry picking,Kimchi making workshop;-

Pakej kami berlansung selama 5 Hari 4 Malam dengan harga bermula RM 3 299 Seorang. Harga tersebut bergantung pada harga penerbangan semasa. Harga ini termasuk tiket penerbangan pergi dan balik, juga termasuk cukai penerbangan,di KLIA, penginapan hotel bertaraf antara 3/4 bintang bersama makan pagi,tenggahari, dan waktu malam.pengangkutan dan khidmat pemandu pelancong.

harga tersebut tidak termasuk harga lebihan had bagasi, caj peribadi di hotel, panggilan telefon minit dan lain-lain. peserta amat digalakkan untuk mengambil insurans perjalanan peribadi.



Mengembara di Seoul-Nami 5H 4M


Seoul ialah ibu negara dan bandar raya terbesar Korea Selatan, dan juga salah sebuah bandar raya terbesar di dunia dengan lebih 20 juta penduduk. Kawasan Ibu Negara Seoul ialah kawasan metropolitan kedua terbesar di dunia dengan lebih 24.5 juta penduduk, termasuklah metropolis Incheon dan sebahagian besar wilayah Gyeonggi.Hampir separuh penduduk Korea Selatan tinggal di Kawasan Ibu Negara Seoul, dan lebih kurang satu suku di Seoul sahaja, menjadikannya pusat ekonomi, politik dan kebudayaan terutama di negara ini.


HARI PERTAMA 

Perjalanan aktiviti peserta bermula ke incheon, seasonal fruits farm, diy kimchi making experience.
pemindahan seterusnya ke Mt.sorak, melancong untuk sinheung temple dalam Mt.sorak. akhir sekali daftar masuk hotel di Mt.sorak.


HARI KEDUA

Muzium Teddy Bear, pertukaran ke Nam-i Island dan melancong di Nam-i Island. seterusnya ke Yangpyeong &(Taking a Rail Bike). daftar masuk dalam resort.



HARI KETIGA

Perjalanan seterusnya ke Suwon & Everland taman tema dengan tiket masuk percuma. pertukaran ke Seoul dan Dongdaemun, pasar untuk membeli belah. daftar masuk di hotel.


HARI KEEMPAT

Melancong di bandar Seoul (Daerah Gyeongbok/National Folklore Muzium/Rumah Biru).
membeli-belah Ginseng/Amethyst/W.S Cosmetic). lawatan dalam masjid jalan Itaewon .


HARI KEELIMA

Aktiviti bebas.Bertolak dari lapangan terbang Incheon ke Lcct (KUL).




_________________________________________________________________________________


Tarikh Yang Di Buka Bagi Bulan Dizember

Berminat # anda boleh menghubungi kami di talian :-

03 - 55234498 - DATARAN OTOMOBILE
03 - 55244498 - ANGERIK MALL 
07 - 4530953  - JOHOR
_________________________________________________________________________________

FACEBOOK : Kembara Sufi Travel & Tours Sdn Bhd 
WEBSITE     : www.kembarasufi.com
INSTA         : kembarasufitravelandto


KEMBARA SUFI TRAVEL & TOURS SDN BHD 







No comments:

Post a Comment